Down to Earth

Down to earth

It’s who we are
Down to our bones
Our DNA

Get down
Down to earth

Get down
Seek beyond what we know

Get down
Get down to earth

We dream
It’s who we are
That instinct to seek beyond what we know

Still somewhere in the black sky we call space
That blue little dot will still be calling
Get down to earth

Get down
Get down to earth

Seek beyond what we know

Get down
Get down to earth

http://www.lololyrics.com/lyrics/34697.html

LiViA

😉

 

 

Advertisements

MOJE JESIENNE INSPIRACJE

13 october

To przepiekny obraz ze strony

(https://mermaidartist.blog/2018/10/13/autumn/)

zatytuowany po prostu Jesien (Autumn).

A wkrotce troszke zdjec z mojego jesiennego ogrodu jak i ogolnie jesiennych inspiracji

FLOW

Livia

wiecej na blogu:

https://liviaflow.wordpress.com/2018/10/13/jesienne-inspiracje/

 

 

July Dreams & Inspirations (Summer 2018)

kwiat dzisiejszego dnia

w pierwszej chwili gdy go zobaczylam pomyslalam ze to jakies przewidzenie.. otworzyl sie tak nagle.. ahh, po prostu cud – zywa ekstaza! prawdziwy aniol zstapil na Ziemie…

O Passiflorze pisalam juz wczesniej w Gaja Garden, w poscie

Tajemnica Kwiatu Passiflory

https://gajagarden.wordpress.com/2015/07/10/tajemnica-kwiatu-passiflory/?wref=pil

Niestety nazwe tej przecudownej roslinie nadali katoliccy misjonarze i ja ze swej strony absolutnie tej nazwy nie akceptuje. Choc co ciekawe, nazwa angielska – PASSION FLOWER – moze oznaczac nie tylko kwiat meki panskiej  a wrecz przeciwnie  KWIAT PASJI albo NAMIETNOSCI… i z tym sie jak najbardziej zgadzam.. a najwlasciwsza moim zdaniem nazwa dla tej rosliny to

PASJA ZYCIA

temat ”passiflory” bede jeszcze kontynuowac, bo to zapisek taki bardzo na swiezo i w bardzo duzych emocjach..

a to rowniez dzisiejsza niepodzianka i inspiracja zarazem.. i kiedy tylko ujarzalam ten naszyjnik

moje pierwsze skojarzenie to

MOTHER ARC

cdn

Livia

https://liviaflow.wordpress.com/2018/07/01/july-dreams-inspirations-summer-2018/

May Dreams & Inspirations (2018)

Pierwsze majowe zauroczenie roku 2018:

Galium odoratum

zdjec nie zdazylam jeszcze zrobic, ale oto piekne zdjecie znalezione w sieci

zrodlo zdjecia

http://www.botanickafotogalerie.cz/en/Galium_odoratum/

Galium Odoratum to inaczej przytulia wonna..

Przed wejsciem do domu mammiedzy innymi lan rozkwitajacych wlasnie pieknie konwalii majowych, fiolkow lesnych czy szczawika zajeczego, ktorego zdjecie zamieszczalam w kwietniu. Jest to mniejsza czesc ogrodu os strony wschodnio polnocnej, wieksza znajduje sie po stronie poludniowej i czesciowo zachodniej. Przytulie Wonna wypatrzylam dzisiaj w czasie zakupow w duzym markiecie ogrodniczym i kiedy ja tylko zobaczylam to wiedzialam, ze nie ma mowy abym wrocila do domu bez niej.. poki co ustawilam ja w donicy w najbardziej reprezantacyjnym miejscu, tuz obok bialej serduszki, brunnery i barwinka, ktore do cienistego zakatka wprowadzilam w kwietniu.. a do ogrodu poludniowego dolaczyla miedzy innymi pink fairy oraz.. buraki.. w Gaja Garden rosly obok siebie tworzac uroczy bukiet…

🙂

cdn

April Dreams & Inspirations

update

25 april 2018

dzisiaj w ogrodzie

z nieba spadaja kwiaty.. i sa niemal wszedzie.. 

 

This slideshow requires JavaScript.

na zdjeciach widoczna jest tez kocimietka ktora ledwo co posadzilam na skalniaku, a juz kwitnie.. kociemietka to po holendersku to kattenkruid czyli po prostu kocie ziele.. platki fioletowych tulipanow podnioslam z ziemi i ulozylam w tym miejscu wraz ze specjalna intencja… najbardziej niezwykly byl moment kiedy opadajace platki wisni ulozyly na glowce malej Allurei cos na wzor kwiatowego diademu.. niestety nie udalo mi sie tego dobrze ujac na zdjeciu.. ale cos tam sie ujelo

click

a to pierwszy tegoroczny slonecznik

P1010003yu

oraz niemal wszedobylski glistnik jaskolcze ziele

P1010017ty

ktoremu jak najbardziej pozwolilam tutaj byc.. w koncu byl tu pierwszy przede mna

mimo iz mila pani sasiadka zupelnie nie moze zrozumiec mojego podejscia..

😉

ahh, a propos tulipanow w kolorze  violet – kolorem roku 2018 jest ultrafiolet

update

20 april 2018

to cudowna kwitnaca tuz przed wejsciem do mojego domu wisnia ozdobna.. po prostu cudo!

p1000767dfdf

 

 

update

19 april 2018

kilka zielonych migawek z domu i ogrodu, w tym miejsce w ktorym odkrylam kwitnace drzewo tulipanowca.. oraz maly dodatek boho w tym moje domowe tipi

 

..

.

 

 

…ostatnio wysialam lake kwiatowa na kilkunastu metrach kwadratowych i kiedy tylko zakwitnie bede miec dziki lan rumianku chabrow i makow niemal w samym centrum miasta… do tego ogrod ziolowy, piaskowniaca eco friendly wlasnego pomyslu polaczona z ziolowym zakatkiem, living tipi, itd, itd…

13 april 2018

Zielony to ponownie moj ulubiony kolor, kolor w tym momencie ponad wszystkie kolory..

ahh,

o zieleni mozna nieskonczenie..

 

ahh..

spring of delight!

napisze pozniej nieco wiecej, miedzy innymi o ogrodzie ziolowym i living tipi oraz dodam troszke zdjec..

to tylko przykladowe zdjecie zywego tipi. takiego ktore wlasnie przygotowuje:

f57593b3cbc1f7881b6b02bcf4523af1

https://artfulparent.com/2016/04/how-to-make-a-bean-pole-teepee.html

choc bardzo ciekawie wygladaja tez zywe kopuly..

normalne tipi stoi u mnie w pokoju dziennym i szczerze nie wyobrazam sobie bez niego domu

🙂

spring blessings of hollyland

Livia

Holly Laan

cdn

🙂