♥ ƸӜƷ ♥

Livia Ether FLOW

Motyle to od lat moje zwierzęta mocy

♥ ƸӜƷ ♥

 

DSCF3658

DSCF3665

DSCF0517bb

481544_487778851266748_1006098129_n

DSCF7588

DSCF7594

22a

 

***

Pewnego razu odwiedzil mnie Mieniak Tęczowiec, choć kiedy pojawił się w moim życiu, nie miałam o tym jeszcze zielonego pojęcia. Ależ to było niezwykłe spotkanie… ta chwila kiedy usiadł delikatnie na mojej dłoni i przesiedział tak spokojniutko z jakąś dobrą godzinkę, a ja w tym czasie mogłam nawet pójść do domu po aparat fotograficzny i zrobić nam pamiątkowe zdjęcia… Czułam że Motyl ten jest niczym magiczny posłaniec, przybywający do mnie z bardzo ważnym przesłaniem.. To było moje pierwsze niezwykłe doświadczenie z Motylami w Gaja Garden.. lato 2008.. Jakiś czas później opowiadałam komuś o tym zdarzeniu, opisując przy tym wygląd motyla i wtedy dowiedziałam się, że najprawdopodobniej odwiedził mnie Mieniak Tęczowiec, którego zwabia ludzki pot! Przyznam, że na moment cały czar prysł, ale tylko na moment, ponieważ już po chwili cała magia tamtego zdarzenia powróciła do mnie…

View original post 88 more words

Leave a Reply

