Na ścieżce Słońca i Kwiatów…

Livia Ether FLOW

Wczoraj w Hiszpanii.. Andaluzja.. Na ścieżce Słońca i Kwiatów.. prowadzącej do domu..

a tu nieco odmienna, choć równie piękna kompozycja natury:

dom to rodzaj starej finki, ale odnowionej.. usytuowany w dolince nad rzeką… http://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/04/dsc_5190.jpg choć budynek znajduje się powyżej, nie widać go na zdjęciu… te ruinki to chyba pozostałość po młynie? panuje tutaj bardzo dobry mikroklimat.. wczoraj np. było 29 stopni, ale i bardzo przyjemnie było.. takiego ciepełka brakowało mi często jeszcze w Polsce:)

tutaj Jenny z jedną ze szklanych kulek od Margo/JESTEM… tak jakby kumulowała w niej energię słońca i kwiatów i radość danej chwili…

pomedytowałam też z Drzewkiem Szczęścia, zrobiłam mu więcej zdjęć i odkryłam rosnącą w jego pobliżu niezwykłą roślinkę:

dwa zbliżenia:

http://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/04/dscf3662zzzz.jpg

http://liviaspacedotcom.files.wordpress.com/2013/04/dscf3639s.jpg

początkowo myślałam, że została tutaj przez kogoś zasadzona, ale chwilkę później odkryłam, że podobne kwiaty rosną w tej okolicy dziko…

na poniższym zdjęciu jeden z nich pięknie ujęty przez Jarka:

rosnący tuż…

View original post 270 more words

One thought on “Na ścieżce Słońca i Kwiatów…

Leave a Reply

