Przekaz liści palmowych..

Przyciągnęły mnie do siebie dzisiaj te niezwykłe liście..

DSCF6501

DSCF6508

DSCF6503

DSCF6504

DSCF6505

oczarowały i orzeźwienie cudowne podarowały, w tak upalny dzień jak dzisiaj…

 a już w trakcie pisania ten notki przypomniały o

Bibliotece Liści Palmowych

choć do tej pory nie zwracałam na nią jakoś uwagi…

Na zdjęciu liście Palmy Sabalowej, aczkolwiek zapisów dokonano na liściach innych gatunków palm, zwłaszcza tych rosnących lokalnie w Indiach…

Jarek na widok tych zdjęć stwierdził, że przypominają mu zielone wzorki z Matrixa, a mnie Biblioteka Liści Palmowych skojarzyła się z pewnym snem o Kosmicznym Drzewie Świata:

14 lipca w nocy miałam bardzo piękny sen, w którym unosiłam się wraz z swoim partnerem wysoko w przestworzach kiedy ujrzałam pod sobą ogromne i niezwykłe drzewo… nie widziałam jego pnia, ani tym bardziej korzeni, tylko koronę… z góry przypominającą rozetę, albo mandalę… kiedy zbliżyłam się do niego okazało się, że na gałęziach zamiast liści wiszą książki, a każda z nich jest podpisana  czyimś imieniem i nazwiskiem.. Moją uwagę przyciągnęła zwłaszcza jedna z nich.. Po obudzeniu się z tego snu poczułam, aby tego dnia aktywować KRĄG DLA PRZODKÓW i choć nie za bardzo zapamiętałam na czym ma to właściwie polegać poczułam, że podobnie jak i w innych przypadkach intuicja mnie nie zawiedzie…

http://liviaspace.com/2012/09/25/majanskie-drzewo-swiata/comment-page-1/

cdn…

4 thoughts on “Przekaz liści palmowych..

Leave a Reply

