Gwiezdny Jaśmin..

DSCF7097kk44to zdjęcie jaśminowego kwiatuszka unoszącego się na tafli wody w ogrodowym dzbanie skojarzyło mi się z egipską gwiazdką:

il_570xN.332450898c

fotkę zrobiłam dzisiaj w dzień i w pełnym słońcu, ale wyszła tak jakby woda odbijała w sobie nocne niebo… i gwiazdy…

wspominałam o Jaśminie dzisiaj w na Livia Space:

http://liviaspace.com/2013/04/27/ex/#comment-3905

a kilka dni temu w notce Księżyc to wielka perła, oraz nieco późniejszej o Drzewie Spełniającym Życzenia

cdn…

5 thoughts on “Gwiezdny Jaśmin..

  1. Ten Gwiezdny Jaśmin jest niezwykły… patrzę i patrzę na zdjęcie a ono wciąż emanuje taką jasnością kwiatu i blaskiem gwiazdek i krystaliczną enrgią wody… wody która zawiera też tajemnicę, przenikanie … W Warszawie kiedyś zajechaliśmy na Gwieździstą ulicę i w drodze z nad morza zdiwiłam się widząc znowu tabliczkę, sama “weszła mi w oczy”. Ta Jaśmonowa Gwiazdka i Egipska są takie wesołe, kochajace i skore do tańca, do zabawy, bo wszystko jest proste.

    1. i jak pachnie, ale pewnie dobrze o tym wiesz… to jeden z dwóch odmian jaśminu rosnących tutaj w Esperanzie, jeden z nich rósł także w Gaja Garden.. Ulica Gwieździsta.. piękna nazwa…. my wczoraj w drodze powrotnej z Malagi zajechaliśmy na ulicę MAYO, choć znaczenie tego słowa jest bardzo rozległe… a dzisiejszej nocy miałam ciekawy sen, opiszę go może później.. przede wszystkim zachwyciła mnie wczoraj kwitnąca JAKARANDA…. po prostu odlot… flow…………………………..

Leave a Reply

