Wczorajsza Tęcza

Naprawdę cudowna, bo przy 33 stopniach i bez kropelki deszczu 🙂

DSCF8469

choć okazało się, że powstała dzięki wodzie z ogrodowego węża.. tęcza jednak jak tęcza… i ileż radości dzięki niej… dzieci wprost zatęczone i ogród też 🙂

Z drugiej strony nieraz podlewałam ogród właśnie przy pomocy ogrodowego węża, ale takiego tęczowego efektu jeszcze nie widziałam i jak tu nie mówić o prawdziwym cudzie 🙂

Przyznam się, że potrzebowałam wczoraj takich tęczowych energii, bo cały dzień nie był dla mnie zbyt łatwy, począwszy od tego, że tuż z samego rana dowiedziałam się o nagłej śmierci kogoś znajomego i bardzo poruszyła mnie ta śmierć…..

A przy okazji jeszcze urocze papużki latające po naszej okolicy

DSCF8266a

Jarek gdy ujrzał po raz pierwszy jedną z nich stwierdził, że spotkał Tęczowego Ptaka…

i choć wtedy jeszcze nie wiedziałam, że ten ptak jest papugą przyszła mi na myśl właśnie papuga, a dokładniej tęczowa papuga wyrzeźbiona przez Amadiego, którą ustawiłam kiedyś w Gaja Garden przed wejściem do ogrodu w roli strażniczki pozytywnych wibracji ponieważ była bardzo kolorowa i radosna właśnie:

One thought on “Wczorajsza Tęcza

Leave a Reply

