Pierwszy Dzień Lata i jego Błogosławieństwa..

Livia Ether FLOW

Jarek zabrał mnie wczoraj na przejażdżkę do Torre del Mar inną drogą niż zazwyczaj. Po drodze mieliśmy piękny widok na rzekę, która przepływa obok nas w dole, ale do której jeszcze nie dotarłam. Teraz na jej widok poczułam duże przyciąganie i powiedziałam o tym nawet Jarkowi, że bardzo bym chciała wybrać się nad tą rzekę w najbliższych dniach, zresztą już dzień wcześniej o tym myślałam, ale teraz poczułam to wyjątkowo mocno…Jechaliśmy dalej mijając wiele pięknych widoków, a także miejsce które niedawno się paliło.. Na jego widok poczułam ogromne wzruszenie, choć jednocześnie czułam, że ono już zaczęło się odradzać niczym Feniks z Popiołów, a w drodze powrotnej właśnie na samym skraju tego pogorzeliska spotkałam roztańczonego Motylka i poczułam, że to bardzo dobry znak.. codziennie widuję motyle tu u nas i to we wszystkich możliwych kolorach, ale w tym miejscu spotkałam tylko tego jednego i mocno przyciągnął moją uwagę.. Jadąc dalej…

View original post 227 more words

Leave a Reply

