Super Pełnia 2013 i wizja Kryształowego Ogrodu..

crystalgarden

Na blogu Livia Space wciąż przewija się temat kryształów, a jednym z ciekawszych wątków, który się ostatnio pojawił to wizja Czarnej Kryształowej Czaszki, którą Jestem ujrzała na Ślęży… Postaram się te co ciekawsze i ważniejsze kryształowe wątki z Livia Space wyłowić i umieścić także tutaj, choć teraz chciałam przede wszystkim napisać, że do mnie w czasie minionej Super Pełni powróciła z pełną mocą wizja Kryształowego Ogrodu, o czym wspomniałam tutaj

powiedziałabym, że jest to dom neoatlantydzki… w pewnym sensie nowoczesny, bo oparty na nowych przyjaznych środowisku technologiach, ale pięknie wtopiony w Naturę i będący jakby jej przedłużeniem.. Dom ten znajduje się w centrum Kryształowego Ogrodu i chyba nawet wiem w jakim miejscu zmaterializuje się ten dom, choć w pewnym sensie już się tam znajduje skoro go widzę

:)

dodam tylko, że jeszcze nigdy do tej pory nie widziałam tylu szczegółów dotyczących tego miejsca, w tym kryształowego serca zasilającego…

View original post 33 more words

Leave a Reply

