Tajemnica Drzewa Truskawkowego

Livia Ether FLOW

Tuż przed podróżą do Hiszpanii przypominałam na blogu swój sen z drzewkami truskawkowymi, a dzisiaj wydarzyło się coś wprost niesamowitego i dlatego powracam do tego wątku..

  a oto i ten sen, który przyśnił mi się w nocy 13 Kwietnia 2011

o Nowym Meksyku i drzewkach truskawkowych

dzisiejszej nocy kolejny sen o Krainie… Oczarowania (Land of Enchantment).. wraz z Jarkiem przyglą…daliś›my się™ mapie tego stanu i począ…tkowo mieliś›my zamiar udać się™ w pewne miejsce bardziej na wschodzie, ale już po chwili wskazałam palcem na Santa Fe i to wystarczył‚o abyś›my się™ tam znaleźli.. to co było dalej jest bardzo zamazane, ale majaczy mi coś› o ranchu Oppenheimera.. natomiast bardzo wyraźnie zapamiętał‚am pewien epizod z drzewkami truskawkowymi, bo tuż po tym się™ obudził‚am.. choć nie mam już teraz pewności, czy te drzewka rosł‚y faktycznie gdzieś w Nowym Meksyku, czy też raczej gdzie indziej.. pamię™tam tylko duży upał…

View original post 496 more words

One thought on “Tajemnica Drzewa Truskawkowego

Leave a Reply

