Zima w Andaluzji..

(*)

maro sunset flow

cudowny pełen ciepła zachód słońca w barwach dojrzałych andaluzyjskich pomarańczy… i woda tak samo, cała w pomarańczach.. ach, uwielbiam wodę w takim kolorze, kojarzącą mi się z ciepłem, radością i błogością …

Kilka dni temu pisałam do kogoś mieszkającego w Polsce:

Zajrzałam na Mistykę Życia i zauważyłam styczniową prognozę pogody.. ojejku jejku kto wypisuje takie rzeczy? mieszkam w Hiszpanii od prawie roku i jak dla mnie tutaj jest po prostu RAJ w porównaniu z Polską, choć i w Polsce było mi dobrze, aczkolwiek zimy były ostre, a tutaj.. początek stycznia a na drzewach dojrzałe pomarańcze, cytryny, granaty, migdały, awokado, itd… przedwczoraj mieliśmy 20 stopni w cieniu, choć fakt, że nocki są chłodniejsze… Nie przeżyłam jednak tutaj żadnego ekstremum pogodowego, no, ale tutaj trzeba być, aby widzieć jak jest naprawdę, a nie kierować się tylko tym co mówią w mediach:)

DSCF7047

A to wczorajszy cudowny Zachod Slonca nad Maro…

moze zdjecia nie oddaja tego najlepiej, ale caly dzien byl naprawde cudowny i bardzo sloneczny, doslownie mielismy lato

DSCF7236bb

DSCF7263

DSCF7206

DSCF7206

DSCF7203

Pokój Zachodzącemu Słońcu..

12 jan 2014 maro

moje Serce przepełnione uczuciem Miłości i Wdzięczności…

DSCF7312

i cudownego stapiania się w poczuciu słonecznej jedności…

DSCF7333

DSCF7305

maro1a

maro3b

DSCF7335

DSCF7337

a tuż po tym gdy Słońce już zaszło zaczęłam dostrzegać jak z otaczających mnie ciemnych wulkanicznych skał zaczyna się wyłaniać coraz więcej istot… tak jakby wszystkie chciały mnie otoczyć w kręgu…

i w tym momencie poczułam glębokie połączenie z pewnym szczególnie mi drogim miejscem na Bahamach….

DSCF7381

maro x 1b

ach, dziękuję za ten cudowny dzień..

cdn…

7 thoughts on “Zima w Andaluzji..

  1. w tym roku na pogodę w Polsce nie narzekam… już od jakiegoś czasu mówimy ładną mamy wiosnę tej zimy…. i oby tak dalej to i u nas będą pomarancza za oknem 🙂 😉

    1. No to cieszy mnie ta wiosenna zima w Polsce 🙂 U nas właśnie słoneczko, ale całą noc padało, a właściwie lało… no i mieliśmy pierwszą tegoroczną burzę…. ciekawe, że akurat w czasie pierwszej tegorocznej pełni… miałam też jakąś ciekawą wizję związaną z szyszynką, ale teraz to już tylko słaby przebłysk… ok, lecę porobić troszkę zdjęć kropelkom deszczu i rozkwitającym właśnie drzewkom migdałowym ❤

Leave a Reply

