My home is where you are.. (Cosmic Gate remix) Paul van Dyk

Paul Van Dyk

Home

(Cosmic Gate Remix)

My home is where you are, In every beat, in every beat we’re closer. My home is where you are, In every beat, in every beat we’re closer…

Ludzie wylali betonowe podłogi
Zbudowali swoje kościoły I ściany
Namalowali na nich obrazy swoich nadziei I lęków
Jedno spojrzenie, maleńki dotyk
może zmienić ten system, to wystarczy
I widzę to wszystko w tobie kochanie
twoje oczy eksplodują światłem ,
jestem ukryty w twoim świetle.

Mój dom jest tam gdzie ty
Z każdym uderzeniem (serca) jesteśmy bliżej siebie
Mój dom jest tam gdzie jesteś ty
Z każdym uderzeniem jesteśmy bliżej

Ukształtowali ulice ze skały
I wznieśli pomniki swoim bogom
Wywiesili flagi w każdym rogu, jaki stworzyli
Jesteśmy pełni energii, rwiemy się do drogi
Sprowadź mnie z powrotem tam , skąd jestem
Miliard cząsteczek ustawionych rzędem
A nasze serca pulsują życiem , my pulsujemy życiem

Mój dom jest tam gdzie ty
Z każdym uderzeniem (serca) jesteśmy bliżej siebie
Mój dom jest tam gdzie jesteś ty
Z każdym uderzeniem jesteśmy bliżej

http://www.tekstowo.pl/piosenka,paul_van_dyk,home__feat_johnny_mcdaid_.html

One thought on “My home is where you are.. (Cosmic Gate remix) Paul van Dyk

Leave a Reply

