Gaja Garden Dreams

***

Tej nocy, choc wlasciwie juz nad ranem mialam bardzo przyjemny i zarazem realistyczny sen.. snilo mi sie, ze znow sie znalazlam w Gaja Garden.. Tak jakby w jakis sposob udalo mi sie odzyskac dom.. Pamietam, ze wzielam sie za przemalowywanie drzwi z brazowych na biale.. ktore nastepnie ozdobilam lawendowymi kwiatuszkami.. tak jakby chcac w nim przywrocic kolory, ktore kiedys najmocniej poczulam.. Potem zaczelam ukladac pewne rzeczy.. tak jakby z powrotem na swoje miejsce.. a moj ulubiony turkusowy kredens stal znow stal gdzie przedtem.. postanowilam wiec ustawic na nim biale filizaneczki, ktore mam po babci.. Ogolnie niby same prozaiczne i bardzo przyziemne czynnosci, ale sprawialy mi tyle radosci i czulam sie ot po prostu tak szczesliwa.. Co ciekawe pod koniec snu znalazlam schowane dwie biale koperty, a w nich – dwa mineraly.. jeden pamietam doskonale.. mial taki jasno mietowy kolor, choc nie moge zaskoczyc co to wlasciwie za kamien.. tak jakby kwarc rozowy, ale w odcieniu jasno zielonym z jedna biala plamka.. a moze raczej agat albo awenturyn.. hmm.. a drugi.. tak jakby bursztyn.. ale nie jestem juz pewna, choc moze sobie jeszcze przypomne.. obudzilam sie w kazdym badz razie w bardzo przyjemnym nastroju, wspaniale wypoczeta i zrelaksowana… I szczerze mowiac nie pamietam zbyt wiele snow jak ten, az tak realistycznych.. o powrocie do Gaja Garden.. co mnie ogromnie cieszy.. Oczywiscie, ze zdazylam juz bardzo polubic to miejsce, w ktorym jestem obecnie.. w mojej kochanej HollyLandii.. jednak z Gaja Garden laczy mnie szczegolna wiez.. tak wiec.. po prostu ciesze sie i czuje jednoczesnie, ze sen ten ma takze glebsze znaczenie i ze w ogole oznacza jakies pozytywne zmiany…

gaja garden flow1b

livia ether flow

Advertisements

4 thoughts on “Gaja Garden Dreams

  1. Każdy żyje jak umie, burzyć umie każdy…

    tworzyć coś pięknego…

    do tego potrzeba skrzydeł…

    …masz…(marz i realizuj)…

    ♥ ƸӜƷ ♥ (turkis proszę)

    crystal blessings

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s