Lato w Hollylandii, part 4

***

Zdjecie z dzisiejszego cudownego pobytu na kwitnacych Celtic Fields, w towarzystwie Kamienia Faraonow od Ady

DSCF5804a

o kamieniu pisze wiecej w krysztalowym ogrodzie:

https://crystalsgarden.wordpress.com/2015/07/17/nowy-kamien-faraonow/

a ponizej kwitnace sloneczniki w prawdziwym morzu kwitnacych roslin, ziol oraz zboz

DSCF5941a

na zdjeciu powyzej oprocz slonecznika widac miedzy innymi chabry i ogorecznik..

DSCF5805b

Szkoda, ze nie udalo mi sie zlapac na zdjeciu jak dla mnie bardzo niezwyklej teczy, ktora skojarzyla mi sie z tecza, ktora ujrzalam nad Synajem, a potem w La Linea dela Conception pod Gibraltarem, oraz w drodze powrotnej z podrozy na Cabo de Gata, oraz z Granady… Po prostu momentalnie pojawily mi sie takie wlasnie skojarzenia… co ciekawe.. dzien byl bardzo sloneczny, ani kropelki deszczu.. a wiec tym bardziej zastanowila mnie ta tecza..

jeszcze troszke slonecznikowych zdjec

DSCF5790a

DSCF5787

DSCF5791

DSCF5969dd

nawet cala trasa na Celtic Fields nosi nazwe szlaku smakow Van Gogha

DSCF5766

i jeszcze  troszke zdjec

DSCF6045

***

***

sunny blessing from hollyland

livia

🙂

2 thoughts on “Lato w Hollylandii, part 4

Leave a Reply

