Winter Solstice 2015

W zwiazku z tegorocznym przesileniem zimowym chcialabym przypomniec to co pisalam w notce o zimowym przesileniu sprzed dwoch lat

A Winter’s Tale 2013

magic_winter_nights_by_nameda-2a1

Obraz ten w magiczny wręcz sposób (niczym gwiezdny portal) przeniósł mnie przed chwilką do czasu zimowego przesilenia w Gaja Garden.. Te ośnieżone drzewa.. wyglądające jak strażnicy przejścia… To były pierwsze chwile spędzone w tym wymarzonym dla mnie miejscu na Ziemi… Tam dokąd doprowadziły mnie Zielone Anioły… Ścieżką Serca.. do domku na wzgórzu, pośród podkarpackich lasów, na odludziu… Gdzie śnieg skrzył się niczym najprawdziwsze diamenty, a każda śnieżynka była jak cud niepojęty..

DSCF6507

w tle swieta gora chelm

DSCF6513

DSCF6499

DSCF6502

DSCF6496

zasypana sniegiem chatka i ogrod gaja garden

DSCF6515

DSCF6517

(zdjecia bodajze z 2011 roku, ale sprobuje odnalezc tez te pierwsze.. kiedy doswiadczalam najwiekszego zauroczenia)

wt1nkn

A Winter’s Tale

I przypominają mi się w tym momencie przepiękne słowa Alberta Einsteina:

Są dwie dro­gi, aby przeżyć życie.

Jed­na to żyć tak, jak­by nic nie było cu­dem.

Dru­ga to żyć tak, jak­by cu­dem było wszys­tko.

Zdecydowanie wolę podróżować przez życie tą drugą… cudowną drogą..

snowflakes-fantasy-blue-seamless-sm2

uwielbiam taką ciszę kiedy słychać jak pada śnieg

czasami taka właśnie cisza przeradza się w piękny mistyczny stan kiedy przenikam do świata jak z baśni, w którym witają mnie śnieżynkowe wróżki.. wówczas czas jest tak mało istotny.. jakby go w ogóle nie było.. w takiej ciszy jest tak wiele spokoju i poczucia pełni.. ciszy biel potrafi być tak ciepła.. jak błogosławieństwo.. płynące prosto z Serca.. do Serca (2008-11-20)

Przypomnialo mi się też co napisałam pod notką Przenikania o Energii i ‘świętej geometrii’płatków śniegu

pamiętasz choćby ten płatek śniegu o którym Ci opowiadałam, że czułam się nim.. jak delikatnie opadam.. coraz niżej i niżej.. niesamowite uczucie

magicwinte342614

Przesilenie Zimowe 2013 jak i Gwiazdke spedzilam w Hiszpanii.. oto co pisalam na ten temat:

Dzisiaj co prawda zamiast zimy mam lato, a zamiast cudownych śnieżynek kwitnące przed domem Drzewka Szczęścia, ale w sumie ich kwiatuszki przypominają troszkę śnieżynkowe wróżki… A więc też jest cudownie, a ponadto… Marzenie… na drzewach dojrzałe pomarańcze… Ach… Zapach pomarańczy… I już me wewnętrzne dziecko ma myśl o świętach tańczy… Święta.. no właśnie.. Jak je właściwie pamiętam? Przede wszystkim jako czas wyjątkowej magiii mimo iż od lat nie obchodzę tych świąt w taki typowy (religijny) sposób to czuję, że wiąże mnie z nimi bardzo głęboka więź.. zwłaszcza moment oczekiwania na pojawienie się Pierwszej Gwiazdki…

winter-solstice-pictures

Tak, to był zawsze szczególnie poruszający moment… Bardzo, bardzo głęboko poruszający… Podobnie jak i moja najulubieńsza z wszystkich kolęd..

Silent Night, Holy Night

a łączy się z nią w niesamowity sposób historia innej pieśni, niezwykle do nie podobnej:

Angels of Light i Misterium Światła

historia zdająca się dosłownie sięgać gwiazd.. i mojej gwiezdnej opowieści… oh my stars! i nawet teraz na myśl o tym czuję jak serce me drży, a z oczu płyną łzy…  Czuję.. tak.. wiele czuję.. choć wyrazić tego słowami nie  umiem

We are the stars that fell from the sky

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2013/12/23/winter-tale/

winter-solstice blessings

W chwili obecne przebywam w Holandii, mojej kochanej Holly Landii, w ktorej odnalazlam bezpieczna przystan i wiem, ze to nie przypadek.. ze wrocilam wlasnie tu.. w tym czasie.. w to miejsce.. choc moja pierwsza Gwiazdce w Holandii spedzilam juz w ubieglym roku

https://liviaspacedotcom.wordpress.com/2014/12/27/winter-tale-2/

I na zakonczenie to co napisalam dzisiaj na Livii Space

Livia Ether Flow 21 Grudzień 2015 o 13:33

‘W każdej chwili, zawsze i wszędzie
niech Ci w życiu dobrze będzie!
Niech Cię dobry los obdarzy wszystkim,
o czym serce zamarzy’

i tego zycze wszystkim z nas

zarowno z okazji swiat jak i zimowego przesilenia

WINTER SOLSTICE 2015

Winter-Solstice 2015

A przy okazji.. chcialabym polecic przepiekna muzyke ze strony Crystalai..

Christmas Ascension Eternal Life

christmasascension-400-96.jpg

https://liviaflow.wordpress.com/2015/12/20/christmas-ascension-eternal-life/

wiecej muzyki pod linkiem:

http://crystalmagicorchestra.com/christmas-ascension-mp3

i na zakonczenie raz jeszcze

WSZYSTKIEGO DOBREGO

bffce051d434599e620985c12318e466

livia ether flow

LiRa

4 thoughts on “Winter Solstice 2015

Leave a Reply

