Niezapominajkowe Serce

🙂

Cudowne zdjecie nadeslane przez Ade

ada

10 May 2016 at 9:17 am

Dorzucam do wiosennego bukietu

be86e66daaa1df1179a44b3a4f51cfac

dreamynature2014

https://gajagarden.wordpress.com/2016/05/07/5-may-i-budda-w-niezapominajkach/comment-page-1/#comment-595

🙂

Wow, najprawdziwsze NIEZAPOMINAJKOWE SERCE.. niesamowite, ze kwiatuszki ulozyly sie wlasnie w taki ksztalt.. dziekuje Ado za ten najprawdziwszy CUD

https://gajagarden.wordpress.com/2016/05/07/5-may-i-budda-w-niezapominajkach/comment-page-1/#comment-597

komentarze z notki:

🙂

3 thoughts on “Niezapominajkowe Serce

  1. Malutkie sprostowanie , to niezapominajkowe serce znalazłam na pintereście

    Kiedy je zobaczyłam również się zachwyciłam i poczułam , że powinnam Ci je przesłać 🙂

  2. Ado dziekuje za sprostowanie.. wraz z Allurusia spedzamy sporo czasu w naszym ulubionym zakatku ogrodowym, wlasnie z niezapominajkami.. choc w Holandii wlasnie zaczely krolowac kwitnace azalie I chyba o nich zrobie kolejny wpis…. ah, wczorajszy cieply majowy deszcz przypomnial mi o Euforii.. cudny niezapominajkowy gif.. ah, ah.. delight 🙂

Leave a Reply

