Nijntje i TIPI, czyli moj kacik Hand Made :)

Wlasnie kontynuuje szycie lalki Nijntje dla malej Allurei.. Jak skoncze – pochwale sie 🙂 Poki co jestem naprawde zadowolona z postepow, starajac sie patrzec z przymruzeniem oka na wszelkie (ewentualne) niedociagniecia.. w koncu jak hand made to hand made – rece to nie maszyna! i co najwazniejsze – wreszcie polubilam szycie 🙂 Tak wiec zdjecia lalki Nijntje juz wkrotce, poki co wyglada mniej wiecej tak:

weight-sotai-m

http://global.rakuten.com/en/store/miffyhouse/item/weight_doll-blue/

tyle, ze jeszcze nie ma oczkow i buziaczka.. jednak najpierw zabieram sie za sukienke i moze ostatecznie zdecyduje sie na Nijntje w nieco mniej klasycznym wydaniu, ale to juz zalezy od koncowych dodatkow i wlasnej wyobrazni.. mam tez juz pomysl na kolejna lalke, ale o niej innym razem…

A teraz krotko o pomysle na TIPI dla dziecka, o ktorym mysle juz od jakiegos czasu, ale wreszcie postanowilam wprowadzic te mysli w czyn, choc w tym przypadku nie obedzie sie bez pomocy taty.. a poki co to kilka fajnych pomyslow, ktore mnie zainspirowaly:

TIPI

60229f97136466322ba6e09558c8747e

http://www.vanmariel.nl/

tu prosty przepis jak je zrobic

5f2442a2370f368a09ac6ae72cfb795b

http://www.lachicadelacasadecaramelo.com/2013/05/diy-tipi-indio-para-ninos.html

i jeszcze jeden bardzo ciekawy pomysl

PicMonkey-Collage-2-800x445

JAK ZROBIĆ TIPI ZA 55 zł

i mysle, ze TIPI dla Allurei bedzie wygladac jakos tak.. ok, to tyle na te chwile.. wracam do ogrodu.. do kroliczka

🙂

UPDATE

Livia Ether Flow

Oto lalka kroliczek (a la Nijntje) ktora uszylam dla malej Allurei:

nijntje2

🙂

Bewaren

Bewaren

Bewaren

Advertisements

One thought on “Nijntje i TIPI, czyli moj kacik Hand Made :)

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s