Gaja Garden i Krysztalowy Generator

Post z Krysztalowego Ogrodu, ktory  postanowilam zamiescic rowniez tutaj:

Krysztalowy Generator

Niedawno na moim blogu – Livia Ether Flow – miala miejsce calkiem ciekawa dyskusja na temat generatorow, w tym krysztalowych.. Takze przed kilkoma dniami otrzymalam wiadomosc od kogos kto bardzo chcial sie podzielic ze mna info na temat Generatora Tesli.. oczywiscie podziekowalam, choc dodalam, ze niestety do Tesli nie mam zaufania, bo z tego co mi wiadomo Tesla w pewnym momencie przeszedl na ciemna strone mocy.. i tak zaczela tonac Atlantyda.. Sama mam wizje pewnego krysztalowego generatora, choc w sumie to nie tyle wizja ile raczej powracajace wspomnienia..  i tu przypomne to co pisalam w pierwszej notce w krysztalowym ogrodzie:

Od lat żyje we mnie pewna wizja związana z kryształami, rozkwita we mnie niczym cudowny kwiat Wizja w której widzę ogród przypominający Gaja Garden, ale wszystko zdaje sie byc tu bardziej kryształowe i.. delight… ahh.. ta wizja staje się coraz żywsza, coraz bardziej bliska.. 

Dzisiaj pod wpływem pewnego zdjęcia znów zobaczyłam dom otoczony pięknym, wręcz baśniowym ogrodem. Niezwykły dom w kształcie kopuły, podobny do tego który ujrzałam w śnie o moim

cudownym centrum uzdrowień

aurorag6

Aurora Garden

by Gilbert Williams

W sercu tego domu znajduje się kryształ – prawdziwe kryształowe serce… Pisałam wczesniej o tym, że tworząc swój ogród na Ziemi. w tym miejscu i czasie mam wrażenie że próbuję stworzyć (choc w pewnym stopniu odtworzyć) coś co pamiętam i co wciąż kocham… być może z Atlantydy?

https://crystalsgarden.wordpress.com/2013/03/11/witajcie-w-krysztalowym-ogrodzie/

Dzis mimo wielu przeciwnosci wiem, ze ta wizja jest coraz realna.. choc to jeszcze nie czas aby przypomniec sobie i wdrozyc ja w zycie, albowiem moglaby zostac unicestwiona… niczym kwiat w fazie rozkiwtu… zerwany przed czasem.. a kwiat ten ma byc wieczny… wiem tez, ze w wizji tej odlegla przeszlosc spotyka sie z przyszloscia.. a miejsca ktore mi sie w niej nakladaja.. to gaja garden w polsce, pewna wyspa na bahamach, choc nie bimini… istniejaca jednak jakby nieco poza fizycznoscia.. ma nawet swoja nazwe, taka lekka i basniowa niczym imie wrozki.. zawierajac tez w tej nazwie swego rodzaju klucz.. kolejne miejsce to ziemia swieta po ktorej wlasnie stapam.. i gdy tylko nadejdzie wlasciwy moment wszystkie te miejsca sie ze soba polacza.. zbiegajac sie z wyrownaniem na lini Ziemia Tara Gaja…. crystal flow…. dzis wiem jednak, ze wspomnienia owego krysztalowego generatora siegaja znacznie glebiej w czasie niz cywilizacji Atlantydzki.. i nawet glebiej niz Lemuria… siegaja pewnego zrodla wsrod gwiazd, ktore przypomina cudowne krysztalowe miasto i mam wrazenie, ze to lirianski Avalon skad po raz pierwszy przybylam na Ziemie..

c9c14b1c13326e58da390c6156cd6ddc

Gilbert Williams

Wlasciwie chodzi o grupe krysztalow tworzacych pewien wzorzec, a wiec nie bardzo da sie tego nazwac technologia, bo nie ma zadnych czarnych skrzynek zadnych kabli, przyciskow.. a mimo to generator dziala I to jak.. po prostu krysztalowa magia

liviaether

flow

cdn

One thought on “Gaja Garden i Krysztalowy Generator

Leave a Reply

