New Years Dreams and Inspirations ~ 2017

Livia Flow

starry-heart1

1 january 2017

Tuz przed przebudzeniem sie, snilo mi sie ze przygladam sie swojemu odbiciu w lustrze I usmiecham promiennie do siebie.. choc teraz juz nie jestem pewna ktora ja usmiechnela sie do siebie jako pierwsza 🙂 w kazdym badz razie autentycznie sie na swoj widok ucieszylam.. ubrana bylam w bialego puszystego misia, jakbym wrocila z dalekiej polnocy? co ciekawe nie pamietam zbyt wielu snow w ktorych udalo mi sie ujrzec swoja twarz, czy tez jej lustrzane odbicie.. Tegoroczny sylwester byl dla mnie wyjatkowy, zbiegajac sie z pierwszymi urodzinami mojej coreczki.. she is the one!  🙂 ogolnie niezwykla, radosna I magiczna atmosfera.. I w takiej wlasnie atmosferze przekroczylam granice pomiedzy swiatami i weszlam w Nowy Rok ~ 2017.. po prostu stalo sie.. odczuwam niesamowita ekscytacje.. jak na 5 minut  przed niezwyklym spotkaniem.. I ogolnie czyms WOW… flow 🙂

2 january

Bardzo dziwne niebo tego wieczora.. gwiazdy zdaja sie byc blizej…

View original post 488 more words

Leave a Reply

