Herb Garden and Ancient Park in Ede

*** Przedwczoraj wspolnie z Ra zatrzymalismy sie na chwile w uroczym ogrodzie ziolowym polozonym na terenie ede-nskiego parku.. tuz obok palacu slubnego… jeszcze jak mieszkalismy w Ede wprost uwielbialam odwiedzac to miejsce w trakcie moich wedrowek po parku… ogolnie, od samego poczatku – wiele w tym miejscu odkrylam.. i co ciekawe niektore z informacji, ktore do mnie […]

Legenda o Kolibrze

Przepiekna indianska legenda, ktora ktos mi wczoraj przeslal wraz z bardzo ciekawym opisem: Legend of the Hummingbird One day, an immense fire threatened to destroy the forest. All the animals, except the little Hummingbird, were terrified, and had lost heart in the face of such a disaster. And yet the little Hummingbird did not throw […]

Nasiona Konopii – na Zdrowie

http://www.well-beingsecrets.com/hemp-seeds-benefits/ O nasionach konopii wspominalam niedawno w notce KUCHNIA MALUSZKA (12-18 MCY), a to juz obiecany post w pelni im poswiecony. Nasiona konopi – jedzenie i medycyna przyszłości Konopie stanowiły główną roślinę uprawną w starożytnych Chinach,  uprawiane były także przez rdzennych mieszkańców Ameryki Północnej, a także w Europie, Indiach, Mezopotamii, Persji, Egipcie i Ameryce Środkowej. Na świecie istnieje […]